[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3788: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3184)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3790: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3184)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3791: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3184)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3792: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3184)
www.tolkien.rs/arhiva/ • Pogledaj temu - Arwen ili Eowyn?

Arwen ili Eowyn?

Utisci i komentari

Moderatori: de Hammo, Shieldmaiden

Postod Niena u Ned Avg 10, 2003 4:58 pm

Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Ned Jan 12, 2003 1:47 pm

Postod Shieldmaiden u Ned Avg 10, 2003 5:50 pm

What's sticking into your foot is a steel tipped four inch stiletto heel, the most dangerous footwear in the world. I know what you're thinking: "could she push it all the way trough to the floor?". To tell you the truth I'm not sure about that myself, but I'm going to give it a damn good try.
Korisnikov avatar
Konj
Konj

Pridružio se: Sre Jan 23, 2002 7:54 pm

Postod Rainbow_Demon u Pon Avg 11, 2003 12:21 pm

......and if you listen very hard the tune will come to you at last....
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Ned Mar 16, 2003 12:54 am

Postod Niena u Pon Avg 11, 2003 4:19 pm

Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Ned Jan 12, 2003 1:47 pm

Postod Yavanna u Pon Avg 11, 2003 7:25 pm

Greater the magic greater the price that must be paid.

"Two hundred twenty-two days of light
Will be desired by a night
A moment for the poet's play
Until there's nothing left to say..."

Slika
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Pon Maj 20, 2002 7:25 pm

Postod Eladan u Uto Avg 12, 2003 9:49 am

Ma, i u knjizi i na filmu Jovajna je bolji lik, a sto se tice izgleda, Miranda je n puta bolja od Liv. Galadriel je van konkurencije mada mislim da je za njel lik bolje bilo uzeti Gwyneth Palthrow nego Cate Blanchet
...To stand against the Shadow so long as iron is hard and stone abides. To defend the weak while one drop of blood remains. To avenge what cannot be defended...
Korisnikov avatar
Ukleti Princ-lutalica
Ukleti Princ-lutalica

Pridružio se: Pet Jul 12, 2002 6:16 am

Postod Yavanna u Uto Avg 12, 2003 2:19 pm

Greater the magic greater the price that must be paid.

"Two hundred twenty-two days of light
Will be desired by a night
A moment for the poet's play
Until there's nothing left to say..."

Slika
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Pon Maj 20, 2002 7:25 pm

Postod Shieldmaiden u Uto Avg 12, 2003 3:39 pm

What's sticking into your foot is a steel tipped four inch stiletto heel, the most dangerous footwear in the world. I know what you're thinking: "could she push it all the way trough to the floor?". To tell you the truth I'm not sure about that myself, but I'm going to give it a damn good try.
Korisnikov avatar
Konj
Konj

Postod makica u Uto Avg 12, 2003 11:14 pm

ej bre boro nemo` mi brukas familiju... ;)
inace, eowyn... arwen je tako sva slatka blah blah ufff. :evil: uzas.. ma bre eowyn rula.. ima duha ;)
e veceras nesto mnogo lupam :):):)
...cause the joke that you laid in the bed that was me
And I'm not gonna fade as soon as you close your eyes
And you know it!
And every time I scratch my nails down someone else's back
I hope you feel it... Well can you feel it?

And I'm here to remind you
Of the mess you left when you went away
It's not fair to deny me
Of the cross I bear that you gave to me
You, you, you oughta know
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Pet Jan 18, 2002 9:51 pm

Postod Eladan u Sre Avg 13, 2003 11:49 am

Zao mi je sto se ne slazemo oko izbora glumice za Galadrielu, ali sta da se radi, c'est la vie. Sto vam se Gvinet ne svidja? (cisto me zanima...)
...To stand against the Shadow so long as iron is hard and stone abides. To defend the weak while one drop of blood remains. To avenge what cannot be defended...
Korisnikov avatar
Ukleti Princ-lutalica
Ukleti Princ-lutalica

Postod Shieldmaiden u Sre Avg 13, 2003 12:13 pm

Ne znam, izgleda mi ko da stalno pije sirce. Mnogo je jektichava za moj ukus ;) . Ne volim filmove u kojima igra i ne dopada mi se kako glumi, sta cu. :mrgreen:
Korisnikov avatar
Konj
Konj

Postod slada u Sre Avg 13, 2003 12:23 pm

Ni jedna, ni druga, ni treca... Galadrijela je gospodarica (zvuci li ti ovo poznato Niena), Aruena je bleeeeda (PJ je na ustrb drugih likova pokusao nesto da uradi sa njom i ne svidja mi se bas narocito sta je uradio), a Jovajna je ratnica. Bah! Nema ni jednog zaokruzenog zenskog lika! Mozda onda ne bi imalo mesta za tolike muske likove, moralo bi da ih bude bar tri-cetiri manje. :)
Svi smo mi, nekada, bili golobradi. Ali ti si, sinak, ćosav kao gljiva.---- Drevni
Ako naletiš na Čarobnika, ili on na tebe, gledaj da ga ne razljutiš, makar i bio golobrad.---đed najstarijeg gosta JEDINE KRČME u Bistriku
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Čet Jun 05, 2003 6:29 am

Postod Eladan u Čet Avg 14, 2003 6:23 am

Korisnikov avatar
Ukleti Princ-lutalica
Ukleti Princ-lutalica

Postod Lotlorien u Ned Dec 14, 2003 12:02 pm

Korisnikov avatar
pooms!
pooms!

Pridružio se: Sre Dec 03, 2003 7:37 pm

Postod Galadriel0hr u Ned Dec 14, 2003 6:50 pm

In the place of a Dark Lord, you would have a queen! Not dark but beautiful and terrible as the dawn! Treacherous as the Sea! Stronger than the foundations of the Earth! All shall love me and despair!
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Pon Okt 27, 2003 6:13 pm

PrethodniSledeća

Povratak na Gospodar prstenova