[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4586: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4588: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4589: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4590: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
www.tolkien.rs • Pogledaj temu - Američki Fudbal - budi i ti deo igre!

Američki Fudbal - budi i ti deo igre!

Fudbal, Košarka, Odbojka, Stoni tenis....mmmm... Stoni tenis...

Moderatori: Ereinion, Elu Tingol

Američki Fudbal - budi i ti deo igre!

Postod Brtcha Gorstak u Čet Jan 19, 2012 11:50 am

Gorštaci Zemun, tim američkog fudbala iz Beograda, vas poziva da dođete kod nas na trening ili dva i da se (nadamo se) prikljuičte ekipi.
Cena članarine je 1000din mesečno, a dobijete kondicionog trenera, teretanu, ofazivne i defanzivne trenere, opremu (ako imate svoju - još bolje), rad na fudbalskom terenu kad je lepo vreme i u balonu na tepihu kad nije.
I najbitnije od svega, atmosfera u timu je veoma otvorena i prijateljska.
JOIN THE CLAN!

Promo video:
http://www.youtube.com/watch?v=xmk9xZiQLTg

Sajt:
http://www.gorstaci.com

Facebook:
http://www.facebook.com/GorstaciZemun

Tviter:
@GorstaciZemun
Član
Član

Pridružio se: Čet Jan 19, 2012 11:41 am

Re: Američki Fudbal - budi i ti deo igre!

Postod Shieldmaiden u Čet Jan 19, 2012 4:54 pm

Brtcha as in Brtcha se demistifikuje?
Korisnikov avatar
Zla Teta®
Zla Teta®

Pridružio se: Sre Jan 23, 2002 8:54 pm

Postod Brtcha Gorstak u Čet Jan 19, 2012 11:53 pm

Član
Član

Pridružio se: Čet Jan 19, 2012 11:41 am

Postod Earvena u Pet Jan 20, 2012 9:53 am

Brtcha? :D
"I hate the way you talk to me,and the way you cut your hair,
I hate the way you drive my car, I hate it when you stare,
I hate your big dumb combat boots, and the way you read my mind,
I hate you so much it makes me sick it even makes me rhyme
I hate the way you`re always right, I hate it when you lie,
I hate you when you make me laugh,even worse when you make me cry
I hate it that you`re not around,and the fact you didn`t call,
but mostly i hate the way I don`t hate you
...not even close
...not even a little bit
...not even at all.."
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Pon Apr 08, 2002 11:04 am

Postod Shieldmaiden u Sub Jan 21, 2012 11:10 pm

Jel smo mi beše tebe šminkali na nekoj novoj godini?
Korisnikov avatar
Zla Teta®
Zla Teta®

Pridružio se: Sre Jan 23, 2002 8:54 pm

Postod Earvena u Ned Jan 22, 2012 7:08 pm

da,da! :D
"I hate the way you talk to me,and the way you cut your hair,
I hate the way you drive my car, I hate it when you stare,
I hate your big dumb combat boots, and the way you read my mind,
I hate you so much it makes me sick it even makes me rhyme
I hate the way you`re always right, I hate it when you lie,
I hate you when you make me laugh,even worse when you make me cry
I hate it that you`re not around,and the fact you didn`t call,
but mostly i hate the way I don`t hate you
...not even close
...not even a little bit