[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4586: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4588: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4589: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4590: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
www.tolkien.rs • Pogledaj temu - Heroes of Might and Magic V

Heroes of Might and Magic V

Heroes Of Might & Magic, Warlords, Age of Wonders, Disciples i ostale

Moderator: seedlingstars

Re: Heroes of Might and Magic V

Postod Lorkind u Uto Avg 05, 2008 6:40 pm

meni se svidjaju ovi drugi jahaci gustera sto kace sve pored putanje
We come from the land of the ice and snow,
From the midnight sun where the hot springs blow.
The hammer of the gods will drive our ships to new lands,
To fight the horde, singing and crying: Valhalla, I am coming!
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Sub Nov 03, 2007 10:31 pm

Postod Black Rider u Pet Avg 08, 2008 9:09 pm

Član
Član

Pridružio se: Sub Apr 15, 2006 11:08 pm

Postod Dirael u Sub Avg 09, 2008 12:27 am

Čovek misli da Ubisoft kopira Warhammer...

I'm not always right, but I'm never wrong.
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Ned Mar 09, 2008 3:28 pm

Postod Lorkind u Sub Avg 09, 2008 11:46 am

pa i kopira,Dark Elfovi,Humani i jos neke stvari su iste iz warhammera,nemojte da pocnem da izbacujem linkove vojske iz warhammera,shvaticete na sta mislim
bato,ja imam master of storms na 2 lvlu :P
Korisnikov avatar
Član
Član

Postod m.ACA.k u Uto Sep 02, 2008 8:14 am

Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Sub Nov 22, 2003 11:09 pm

Postod Dirael u Pon Sep 08, 2008 10:59 am

U sushtini, nishta shto ima veze sa EF nije origanlno, mora se priznati. Svi su od nekog krali, samo je pitanje od koga...

Korisnikov avatar
Član
Član

Postod Lorkind u Pon Sep 08, 2008 3:13 pm

svi kradu od tolkina!
a kao sto si rekao Dark Elfovi su zaista ona 100% kopija!
a znas kako je nastao izraz trent,kad je izasao D&D i trent su bili samo Ent pa su ga tolkjinovi potomci tuzili,kako to tolkin licno nikada ne bi uradio jer je i on uzimao od mitologije
Korisnikov avatar
Član
Član

Postod m.ACA.k u Uto Sep 09, 2008 7:48 am

aha:

kaže wiki:
although the owners of that work’s copyright forced the name changes of hobbit to 'halfling', ent to 'treant', and balrog to 'Type VI demon [balor]
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Sub Nov 22, 2003 11:09 pm

Postod Urgash u Čet Sep 11, 2008 8:58 am

Pa u ljudskoj duši je da kradeXD
DEMON MESSIAH Slika

Once the Dragon of Chaos was created as most dangerous creature of all
He created the most powerful race of all...Demons.
They have destroyed everything they saw,but one day...
United forces of elves,men and wizards lock them back to hell
They are waiting for next and final battle to kill and burn the Asha!

http://www.heroicinfo.blogspot.com
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Pet Maj 02, 2008 12:41 pm

Postod Dirael u Ned Sep 14, 2008 2:28 pm

Korisnikov avatar
Član
Član

Postod Urgash u Pet Sep 19, 2008 12:45 pm

lopovi!
DEMON MESSIAH Slika

Once the Dragon of Chaos was created as most dangerous creature of all
He created the most powerful race of all...Demons.
They have destroyed everything they saw,but one day...
United forces of elves,men and wizards lock them back to hell
They are waiting for next and final battle to kill and burn the Asha!

http://www.heroicinfo.blogspot.com
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Pet Maj 02, 2008 12:41 pm

Postod Dirael u Sub Sep 20, 2008 9:14 pm

Aha :D

Korisnikov avatar
Član
Član

Postod Black Rider u Sub Sep 20, 2008 10:32 pm

Ево реко и ја да спамујем.

Него, ко је овај "seedlingstars" сунце му ***** * ** ******** *****?
Član
Član

Postod Dirael u Pon Sep 22, 2008 11:07 pm

?

Korisnikov avatar
Član
Član

Postod Black Rider u Uto Sep 23, 2008 5:27 pm

Ок, Ниче.

!
Član
Član

PrethodniSledeća