Hajmo redom.
Januar - Od ovih koje je Pauleta selektovao
Daybreakers i
Legion mogu da budu zabavni (a možda ispadnu i teško sranje, videćemo). Od ostalih
Edge of Darkness me zanima čisto zbog Mel G-jevog povratka u glumačke vode.
Februar -
Wolfman je svakako favorit,
A Prophet možda bude zanimljiv, mada nisam ljubitelj žanra.
The Valentines Day mi deluje kao američka varijanta
Love Actualy (što i nije neka preporuka znajući prošlost transatlantskih adaptacija).
Mart - Now we're talking!
Alisa i
Titani su među filmovima koje željno iščekujem, i svakako zavređuju posetu bioskopu. A i ovi Drimvrksovi vikinzi deluju simpatično.
April - Ovde više očekujem one nespomenute filmove:
Repo Man, The Losers i naročito rimejk (ili ribut, štagod)
A Nightmare on Elm Street. I
Mačeta naravno
Maj - Potpisujem sve što je drug Pauleta napisao
Jun -
The A-Team, gledao sam seriju kao klinac, zanima me na šta će film da izađe. I
Jonah Hex, rađen po odličnom stripu, nadam se da će i ekranizacija biti na nivou.
The Expendables će naravno biti orgazmičan, ali mislim da će mi Mačeta ipak biti draži.
I od nespomenutih
Salt, Anđelina glumi, znači mora da se gleda. Naročito pošto je nije bilo u 2009. a i ovo joj je jedini vilm u ovoj predstojećoj godini.
A prošla filmska godina je bila za zaborav, mislim da je hebeni Fanboys jedini film koji je zavredio drugo gledanje (u stvari nije, gledao sam ga sa boljom polovinom drugi put).