[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3788: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3184)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3790: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3184)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3791: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3184)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3792: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3184)
www.tolkien.rs/arhiva/ • Pogledaj temu - THE ONE RING - da ili ne?

THE ONE RING - da ili ne?

Utisci i komentari

Moderatori: de Hammo, Shieldmaiden

THE ONE RING - da ili ne?

Postod Thrall u Uto Jan 20, 2004 9:25 pm

Poslednji put menjao Thrall dana Sre Jan 21, 2004 9:04 am, izmenjena samo jedanput
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Sub Jan 17, 2004 9:00 pm

Postod Shieldmaiden u Uto Jan 20, 2004 9:47 pm

What's sticking into your foot is a steel tipped four inch stiletto heel, the most dangerous footwear in the world. I know what you're thinking: "could she push it all the way trough to the floor?". To tell you the truth I'm not sure about that myself, but I'm going to give it a damn good try.
Korisnikov avatar
Konj
Konj

Pridružio se: Sre Jan 23, 2002 7:54 pm

Postod Thrall u Uto Jan 20, 2004 11:13 pm

Korisnikov avatar
Član
Član

Postod Arian u Sre Jan 21, 2004 9:11 am

za prsten je prodala dushu..c.c.c...

... gave me the perfect opportunity to listen and observe. Not to what people told me, which naturally was of no interest to me, but to whatever it was they were trying to hide. I practiced detachment. I learn how to look cheerful while under the table I stuck a fork onto the back of my hand. I became a virtuoso of deceit. I consulted the philosophers to find out what to think, and novelists to see what I could get away with, and in the end it all came down to one wonderfully simple principle: win or die.
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Pet Nov 14, 2003 2:00 am

Postod Eladan u Sre Jan 21, 2004 11:04 am

Ja sam u procesu nabavke jednog, trebalo bi da bude fina replika
...To stand against the Shadow so long as iron is hard and stone abides. To defend the weak while one drop of blood remains. To avenge what cannot be defended...
Korisnikov avatar
Ukleti Princ-lutalica
Ukleti Princ-lutalica

Pridružio se: Pet Jul 12, 2002 6:16 am

Postod RipperBIA u Sub Jan 24, 2004 10:20 pm

Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Pon Nov 03, 2003 10:57 am

Postod Shieldmaiden u Ned Jan 25, 2004 6:15 pm

What's sticking into your foot is a steel tipped four inch stiletto heel, the most dangerous footwear in the world. I know what you're thinking: "could she push it all the way trough to the floor?". To tell you the truth I'm not sure about that myself, but I'm going to give it a damn good try.
Korisnikov avatar
Konj
Konj

Pridružio se: Sre Jan 23, 2002 7:54 pm

Postod RipperBIA u Ned Jan 25, 2004 7:55 pm

A jel imas adresu njegove firme ili cega vec (ne znam gde radi) pa da ja odem da se raspitam. Jel preko njega moze da se uzme i prsten ili da ja nekako nabavim neki prsten?
Aj baci mi njegovu adresu ili telefon na mail (i nesto vise o njemu ako nije problem) mikicasdg@ptt.yu :popcorn:
Korisnikov avatar
Član
Član

Postod alcesta u Pon Jan 26, 2004 7:11 pm

Ja sam moj platila 25 evra, i jako je dobro uradjen, authorized by New Line Cinema. :D
Jeste da je prevelik da se nosi na prstu, ali ima lanac, a i ja ne trpim prstenje na ruci, nervira me.
What if you slept? And what if, in your sleep, you dreamed? And what if, in your dream, you went to heaven and there plucked a strange and beautiful flower? And what if, when you awoke, you had the flower in your hand? Ah, what then?
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Sub Mar 15, 2003 8:34 pm

Postod RipperBIA u Pon Jan 26, 2004 8:53 pm

Never under-estamate the power of stupid people in large groups.
Korisnikov avatar
Član
Član

Postod Eladan u Uto Jan 27, 2004 1:02 pm

Pa i ona živi u Srbiji, vidiš da je Sremica, živi u R(o)umi 8) :lol:
...To stand against the Shadow so long as iron is hard and stone abides. To defend the weak while one drop of blood remains. To avenge what cannot be defended...
Korisnikov avatar
Ukleti Princ-lutalica
Ukleti Princ-lutalica

Postod Thrall u Pon Feb 02, 2004 4:22 pm

Korisnikov avatar
Član
Član

Postod alcesta u Pon Feb 02, 2004 7:53 pm

Eladane, sram te bilo sto siris dezinformacije.
Kakav Srem, Banat je na prvom mestu! :lol:
What if you slept? And what if, in your sleep, you dreamed? And what if, in your dream, you went to heaven and there plucked a strange and beautiful flower? And what if, when you awoke, you had the flower in your hand? Ah, what then?
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Sub Mar 15, 2003 8:34 pm

Postod Eladan u Uto Feb 03, 2004 9:26 am

Eh, sad si mu razbila sve iluzije. Pa nisma ja kriv što je ta Ro(u)ma tako internacionalno mesto :lol:
Korisnikov avatar
Ukleti Princ-lutalica
Ukleti Princ-lutalica

Postod Heren Istarion u Sre Feb 04, 2004 10:57 pm

Ko to spominje Banat!? Meni je srce u Banatu! Iako sam rodjen u N.S.u, 70% sam Banacanin!
Ecrasons l'Infamie!
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Pon Sep 15, 2003 8:49 pm

Sledeća

Povratak na Gospodar prstenova