[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4586: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4588: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4589: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4590: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
www.tolkien.rs • Pogledaj temu - NOVE KNJIGE

NOVE KNJIGE

Koje ste čitali i šta biste preporučili

Moderatori: High Duke, rinsvind

Postod deedee u Uto Apr 26, 2005 10:58 am

God may have created man before woman,
but there is always a rough draft
before the masterpiece.
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Sub Jul 26, 2003 10:07 am

Postod She Wolf u Čet Maj 05, 2005 1:13 pm

Ima li sanse da Alinari objavi The Black Jewel Trilogy od Anne Bishop u blizoj ili daljoj buducnosti?
Knjige su (grubo receno) dark fantasy, izuzetno su zanimljive i kod nas jos nije bilo tako dobrih knjiga iz fantasy zanra.
U svetu su veoma popularne i super se prodaju,a po onome sto ljudi kod nas citaju (bar oni sa foruma :wink: ) i ovde bi.
“'But I don't want to go among mad people,' Alice remarked.
'Oh, you can't help that,' said the Cat. 'We're all mad here. I'm mad. You're mad.'
'How do you know I'm mad?' said Alice.
'You must be,' said the Cat, 'or you wouldn't have come here.'”
~ Alice In Wonderland, Lewis Caroll
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Čet Sep 02, 2004 5:22 am

Postod nightflier u Čet Maj 05, 2005 9:29 pm

http://nightfliersbookspace.blogspot.com
Dread Lord, Father of Victories, Storm rider, Wild Huntsman, aid us now. Dark Goddess, Morrigú of the Crows, Red Hag of Battles, to You I dedicate the harvest of the unplowed field of war, and the blood to be spilled this day on Your earth. Be You both with Your children; and if this is my hour, then know I go most willingly to You.
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Ned Dec 05, 2004 3:06 pm

Postod High Duke u Čet Maj 05, 2005 10:35 pm

Let your blows fall because faith is my shield and valor is my sword

A knight is sworn to valour
His hearth know only virtue
His blade defends the helpless
His might upholds the weak
His words speak only truth
His wrath undoes the wicked
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Pet Jul 05, 2002 10:32 am

Postod nightflier u Pet Maj 06, 2005 9:08 am

Ako se ne varam, to je zbog toga sto je nismo dobili od agenata. Koliko se secam, dobijen je samo tekst.
Dread Lord, Father of Victories, Storm rider, Wild Huntsman, aid us now. Dark Goddess, Morrigú of the Crows, Red Hag of Battles, to You I dedicate the harvest of the unplowed field of war, and the blood to be spilled this day on Your earth. Be You both with Your children; and if this is my hour, then know I go most willingly to You.
Korisnikov avatar
Član
Član

Postod She Wolf u Pet Maj 06, 2005 11:48 am

Ima li sanse da kazes koja je ta druga izdavacka kuca (tako da mogu njih da davim :lol: )?Inace slazem se ubedljivo jedna od najoriginalnijih knjiga mracne fantastike.I da umalo da zaboravi da li se zna koje knjige Bisopove ce objaviti?
“'But I don't want to go among mad people,' Alice remarked.
'Oh, you can't help that,' said the Cat. 'We're all mad here. I'm mad. You're mad.'
'How do you know I'm mad?' said Alice.
'You must be,' said the Cat, 'or you wouldn't have come here.'”
~ Alice In Wonderland, Lewis Caroll
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Čet Sep 02, 2004 5:22 am

Postod nightflier u Pet Maj 06, 2005 4:44 pm

Posalji mi mejl na nightflier@sezampro.yu, pa cu ti tako odgovoriti. Ne bih da obznanjujem planove drugih izdavaca. To bi moglo da se shvati kao nelojalna konkurencija.
Korisnikov avatar
Član
Član

Postod nightflier u Pet Maj 06, 2005 5:45 pm

Korisnikov avatar
Član
Član

Postod Lirras u Sre Maj 25, 2005 12:09 pm

If you never try you'll never know, just what you're worth...
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Sre Dec 05, 2001 11:45 pm

Postod iceman u Sub Maj 28, 2005 9:35 am

Član
Član

Pridružio se: Sub Jun 05, 2004 11:41 pm

Postod Lirras u Sub Maj 28, 2005 11:50 am

Ma procitao sam i nije bilo 100% sigurno, pa rek'o da priupitam, mozda su odlucili da ubrzaju proces i iznenade nas...
Korisnikov avatar
Član
Član

Postod nightflier u Uto Maj 31, 2005 10:07 am

Korisnikov avatar
Član
Član

Postod Lirras u Uto Maj 31, 2005 11:22 pm

Korisnikov avatar
Član
Član

Postod iceman u Uto Maj 31, 2005 11:39 pm

Alnari jos nije azurirao sajt, kad apdejtuju, odmah narucujem Carobno tkanje.
Član
Član

Pridružio se: Sub Jun 05, 2004 11:41 pm

Postod Lirras u Pet Jun 03, 2005 9:19 am

Korisnikov avatar
Član
Član

PrethodniSledeća

Povratak na Fantasy knjige