[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 379: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4586: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4588: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4589: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4590: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
www.tolkien.rs • Pogledaj temu - Peta Sezona / spoileri :D

Peta Sezona / spoileri :D

Martinov epski serijal, pun neočekivanih
obrta, spletki i pustolovine

Moderatori: High Duke, Margiloth, Nemini

Re: Peta Sezona / spoileri :D

Postod Daemon Blackfyre u Čet Jun 11, 2015 11:50 am

Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Pet Avg 13, 2004 3:08 pm

Postod Pendragon87 u Pet Jun 12, 2015 3:59 pm

Moguć mega SPOJLER!!!! Ovo sam našao na netu, ne znam koliko je tačno, ali rekoh da podelim, pa da prodiskutujemo zajedno.
JOŠ JEDNOM UPOZORENJE, SPOJLER ZA POSLEDNJU EPIZODU!!!!!!!!

*Open with Volonqar prophesy.
*Cut to Cersei losing her resolve in the black cells.
*Three bros scene with Jorah/Tyrion/Daario on the stairs in front of Danny's throne, wondering wtf to do.
*Braavos scene with Arya looking at faces, heading out to kill the thin man. She instead heads to the brothel to deal with Trant. This scene may be split into two parts, with the actual kill occurring later. Not sure how the time will allow in the episode. Either way, Arya's list gets shorter this episode.
*Wall scene with Jon discussing wildling issues with Sam, possibly intervening between some altercation between Alliser and Tormund. Davos shows up and requests support for Stannis. Obligatory Olly hate-stare.
*Stannis camp wakes to melting snow. Mel thanks the Lol and they march on Winterfell.
*Winterfell scene with Ramsay's return, bragging to Roose. Sansa attempts to break down Theon. She still has that corkscrew, maybe she finds a way to use it on Ramsay?
*Dorne scene with Jaime leaving for KL with Bronn, Trystane, and Myrcella. Slight chance of Doran's reveal speech given to Ellaria and Snakes.
*King's Landing scene with Cersei confessing to HS. Not to everything, maybe just infidelity and perjury? Walk of Shame scene immediately follows to much critical acclaim.
*Dany with Drogon meeting the khalasar.
Back to Winterfell. Stannis' army has arrived, and there is lots of commotion inside WF. This might be the actual moment Sansa uses the corkscrew, in the chaos. Brienne finds herself innthe midst of the battle, trying to save Sansa, but instead encounters Stannis. Epic fight which ends in Stannis' death. Theon rescues Sansa and flees the battle.
*The Wall. It's time. A raven arrives with news of Shireen's sacrifice. This news drives Davos crazy, but more importantly it sets the NW off. That's the king they assisted and that Jon wants to send support for? Last straw. Olly stabs Jon, followed by others.
*Outside Winterfell. Brienne talks with Pod about what she should do next. She learns of Sansa's escape with the betrayer Theon, and heads off in pursuit. Very quickly, she encounters a group of men who have captured Roose Bolton. They have him in a noose. The leader of the men turn to a hooded figure asking what to do. Close up of a very decayed but still identifiable Catelyn Stark who whispers, "death." Cut to black.
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Sub Dec 15, 2012 11:27 am

Postod m.ACA.k u Pet Jun 12, 2015 10:07 pm

hmmm...... simpatično.......mada najavljuju NEŠTO u Dorni, ja se nadam sakaćenju Mirsele :D
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Sub Nov 22, 2003 11:09 pm

Postod Margiloth u Sub Jun 13, 2015 12:31 pm

"Will fate seduce you to her will?
Not if you struggle with all your Skill.
Summon your allies, locate the trained,
Consummate all from what you’ve refrained.
There’s a future not yet fashioned,
Founded by your fiery passions!"
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Čet Jul 03, 2003 1:18 am

Postod Marti Misterija u Sub Jun 13, 2015 3:23 pm

Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Ned Maj 01, 2005 1:05 pm

Postod m.ACA.k u Sub Jun 13, 2015 9:10 pm

QQ jadan Martin, kada se Margy naoruža ko na slici :D

nadam se Kejtlin to bi spasilo SVE što se mene tiče :D
Korisnikov avatar
Član
Član

Postod Draugdur u Ned Jun 14, 2015 2:02 pm

Here lies Firedorn, a hero in bed.
He once was alive, but now he's dead.
The last woman he bedded, turned out a man
and crying in shame, off a cliff he ran.
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Pon Maj 24, 2004 10:50 am

Postod Gawain u Ned Jun 14, 2015 7:20 pm

Leave Martin alone! To su njegove knjige i njegovo pravo da od toga napravi sapunicu, ako hoće.

Slika
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Ned Feb 12, 2006 10:16 am

Postod Margiloth u Pon Jun 15, 2015 8:15 am

Sve je izgleda tačno, osim Stoneheart. Season NOT salvaged! ::D2::
Korisnikov avatar
Član
Član

Postod m.ACA.k u Pon Jun 15, 2015 8:48 am

Odlicna epizoda, bas sam zadovoljan, jako mi se dopala, jeste na kraju sam hteo caitlin ali dobro. Imam neke sitnije zamerkice ali dobro......nego muči me pitanje jel brijena ubila stanisa :-) a posle epizode gomila pitanja kako ce se ovo odigrati u knjigama i recimo sta ce biti sada sa teonom kada nema stanisa da ga zarobi i ostalo. Sersei je odlicna, arja takodje. Dorna mi je bila wtf, mada sam ocekivao da ce da je proba bodezom pa da je malo osakati kad ono.....
Korisnikov avatar
Član
Član

Postod Marti Misterija u Pon Jun 15, 2015 11:36 am

I dalje ne mogu a da se ne zapitam kako ove iznuđene gluposti mogu da se smatraju dobrim!?

Heroj Remzi - WTF? Brijena i Stanis... Teon i Sansa beg (a Stanis otpevao svoje)... Mirsela i jadna priča o Dorni i osveti jedne žene... Naivni Džon i navlakuša... Bunch of crap but, hey it's just my cup of tea...

Sent from my LG G2 using Tapatalk
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Ned Maj 01, 2005 1:05 pm

Postod Lotlorien u Pon Jun 15, 2015 12:22 pm

Ova poslednja epizoda je, ako nista, bar bila napeta i puna sadrzaja. Mene je odusevila scena sa Sersei. Atmosfera iz knjige je odlicno preneta na ekran, Lena je bila bas ubedljiva. Me likey.
Stanis i Dorna su potpuno upropasteni u ovoj sezoni. I ne mogu da se otrgnem utisku da smo na ovaj ili onaj nacin bili svedoci mnogih spojlera iz naredne knjige. :|
I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.

I shall call him Squishy. And he shall be mine. And he shall be my Squishy!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
pooms!
pooms!

Pridružio se: Sre Dec 03, 2003 8:37 pm

Postod Velizar Uskrsli u Pon Jun 15, 2015 12:44 pm

Član
Član

Pridružio se: Pet Apr 19, 2013 10:37 am

Postod Margiloth u Pon Jun 15, 2015 1:01 pm

Pogledala sam para scena na yt zbog neizdrža :lol: Dany, Drogon & Dothraki solidno, Theon&Sansa takođe (obe scene volim u knjizi, pa zato valjda), Cersei takođe, Jon jadno. Ostalo me ne zanima :| I da, bili smo svedoci mnogih spojlera u ovoj sezoni. Gnome has some explaining to do. SOON.
Korisnikov avatar
Član
Član

Postod Lotlorien u Pon Jun 15, 2015 1:06 pm

I da, dopalo mi se sto se Melisandra vratila na zid...mozda ipak ima nade za Dzona :fige:

oops ne videh post od Uskrslog ( :lol: ).
Ne znam sta da mislim...
I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.

I shall call him Squishy. And he shall be mine. And he shall be my Squishy!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
pooms!
pooms!

Pridružio se: Sre Dec 03, 2003 8:37 pm

PrethodniSledeća

Povratak na Pesma leda i vatre