


Dragon Age će biti RPG smešten u fantazijsko okruženje, ali njegovi tvorci najavljuju da će pokušati da unesu neke novine u odnosu na svoje prethodne igre. Iako je najavljeno da će ova nova igra imati dosta dodirnih tačaka sa Baldur`s Gate serijalom i Neverwinter Nightsom (po rečima tvoraca, biće njihov duhovni naslednik), one neće biti direktno povezane. Za početak, Dragon`s Age neće koristiti D&D pravila. Zatim, iako će u pitanju biti fantazijski seting, on neće biti baš onakav kakav smo navikli da viđamo u sličnim ostvarenjima. Rase neće biti klasične (ljudi, vilenjaci, patuljci i slično), ali će im biti slične kako bi se očuvao onaj duh na koji su igrači navikli, a biće i nekih koje su potpuno nove i do sada neviđene (za sada se zna da će biti prisutna neka vrsta gušterolikih ili zmajolikih ljudi). S druge strane, klase će svima biti dobro poznate – na primer, biće tu magova, boraca, lopova i slično.
Sam svet u kojem će se igra odigravati biće veliki i bogat, kao što smo na to uostalom i navikli u igrama ove kompanije. Tvorci su već osmislili pozadinsku priču, istoriju i kulture svih igrivih, ali i sporednih rasa. Pored toga, nekoliko lingvista trenutno radi na stvaranju potpuno novih jezika koji će se koristiti u igri. Sve ovo nam nagoveštava da bi trebalo da očekujemo veoma razrađen svet, sa svojom istorijom i osobenostima koji će ga razlikovati od svetova drugih fantazijskih igara.
Očekivano, igru ćete početi praveći svoju družinu koja će krenuti u avanture. Izbor glavnog lika odrediće način na koji će priča početi, a dalji razvoj zavisiće od vas. Svaki lik će imati neku svoju priču, intrigantnu, romantičnu, dirljivu, komičnu ili zastrašujuću, a tvorci najavljuju da ćete sretati i mnoge zanimljive osobe koje će želeti da vam se pridruže i koje će opet imati neke svoje storije čije će se niti preplitati s vašom.
O samoj priči igre se za sada ne zna gotovo ništa, ali možemo pretpostaviti da će biti u najboljem maniru Biowareovih igara: intrigantna, puna preokreta, sitnih questova i susreta sa zanimljivim likovima... Što se borbi tiče, one će se odigravati u realnom vremenu, s tim što će, naravno, postojati mogućnost da pauzirate igru kako biste izdali komande članovima svoje družine. Svet ćete istraživati sa kamerom postavljenom malo iznad ramena, kao što je bio slučaj u igri Star Wars: Knights of the Old Republic, s tim što ćete, kada počne borba, moći da promenite pogled, tačnije da odaberete ptičju perspektivu koja olakšava osmišljavanje taktike (nešto slično pogledu iz Baldur`s Gatea).
Dragon Age će koristiti potuno novi engine, razvijan specifično za potrebe ove igre, nazvan BioWare Dragon Age Engine. On će, između ostalog, omogućiti često menjanje perspektive, posebno kada je reč o visini na kojoj se nalazi kamera. U suštini, novi engine će koristiti sve ono što je bilo najbolje u starijim Biowareovim engineima (kao što su bili Infinity, Aurora, Odyssey i slično) i kombinovati sve te elemente radi vrhunskog vizuelnog doživljaja.
Pored svega ovoga, Dragon Age će imati i režim za više igrača. U pitanju će biti velika multiplayer kampanja koja će u suštini pratiti istu priču kao i kampanja za jednog igrača, ali će biti prilagođena timskoj igri. A biće tu i novi set alatki koji će igrači moći da koriste za stvaranje svojih kreacija: nivoa, lokacija, modova...
Nažalost, ovo su sve informacije koje za sada imamo o najnovijem Biowareovom čedu. Po svemu sudeći, očekuje nas zanimljiva priča, razvijen fantazijski svet, novi set pravila, interesantni likovi, otvoren gameplay, kao i kvalitetna grafika sa posebno dobro urađenim animacijama likova. Nadamo se da će sve ovo obezbediti dugotrajno i prijatno igračko iskustvo, kao što smo uostalom i navikli u Biowareovim igrama.
Preuzeto sa http://www.kompjuterskeigre.co.yu
P.S. Gazda, nadam se da ovo spada u vesti...