od dkdnt u Čet Dec 15, 2005 10:49 pm
@luzer
kad grad predje 24000 stanovnishtva izgradish imoperial palace, i ako ulece u minus i ako je raja nezadovoljna izvedesh svu vojsku iz njega, regrutujesh katapult ili bar balistu, sachekash krug ili dva da ga uzmu pobunjenici uzmu i onda ga ti osvojish plus exterminate(dobijash pare zavisno koliko ljudi se ubije) i grad je miran dok ponovo ne poraste broj stanovnika.
ja sam se nervirao zbog iste stvari dok nisam provalio da shto manje stanovnika ima to su prihodi veci jer su isti mirnije(mogu se smiriti sa malo vojske tj.)
u rometw ovo je bash bio pain in the ass ali u drugom nije toliko izrazeno, mada se mora ponekad i to raditi. meni je u prvom svaki veci grad divljao chak i rim iako mi je bio prestonica kad ga osvojim(kartagina, tapsus, aleksandrija a o jerusalimu da ne pricham).
imash josh jednu foru za odrzavanje reda u gradu a to je besomuchno regrutovanje seljaka, poshto u drugom delu upkeep istih koshta 18 dinara(u prvom 100) a imaju attack 4(u prvom 1) i josh kako talno iskachu pobunjenici za koje ih najvishe i koristim dobiju iskustvo, pa josh i plus 2 na fundry za oklop i oruzje ispadnu bolji od obichnih(upkeep od 100 do 200) vojnika. dakle u svakom gradu punih dvadeste jedinica seljaka sa dobrim iskustvom i srebrnim shtiticem i machem i mirna bosna. naravno uvek ima josh opcija ali ove dve su kodf mene u bi standard. chim grad prestane da donosi novac i ako ima napravljen imperial palace pada exterminate. dobro stvar sa regrutovanjem seljaka je kontrola populacije, jer npr. kada stavish svih devet jedinica da se regrutuje u narednim krugovima to skida 9x120(ako je unit scale large kao kd mene) 1080 stanovnika u gradu koje posle mozete dodati opcijom disband u neki drugi grad koji ne raste ili sporo raste.
@4th dimension, ne mislio sam uopshte na family members, jer ako nisi primetio vremenom i regrutovani generali postaju isti a do tad ih nema u porodichnom stablu(mislim da to zavisi od toga gde su rasporedjeni tj. od akademije). dakle svaki idiot sem upravo tih generala koje regrutujem ima uzasne traitove, a i regrutovani generali ih vremenom steknu. ali to je fora u tw_u u rometw su bili ok ali ih jkada nisam imao dovoljno a ovde ih imam sasvim dovoljno ali su barabe.
takodje priliv novca zavisi uglavnom od dve stvari a to su trgovina i farme, svaki trade ruote donosi odredjenu kolichinu novca, ako postoje bunus resursi ili rudnici taj iznos se uvecava kao i shto se uvecava broj istih gradnjom marketa, luka i sl. ili se promet povecava svakim poboljshanjem koje ima "increase trade goods" feat.zlato, rudnici i traitovi upravnika samo poboljshavaju ili sanizavaju tajk iznos.
konachnu stavku koliko svaki grad donosi dobijash kada od ukupnih prihoda trgovine i poljoprivrede oduzmesh upkeep(koji se pak srazmerno rasporedjuje) squilor i sl. tako da ti uopshte ne treba zlatni rudnik da bi imao novca.
trenutno igram sa sasanidima na medium dif. i drzim 24 teritorije(treba samo da osvojim carigrad, ali necu josh iako imam sve druge gradove u okruzenju), 23 donose prihod a jedan je u minusu(tesalonika) ali zato shto sam je tek osvojio i nisam pobio ljude jer ih je bilo oko 11000(da ne chekam sto godina za 4 nivo), rezerve novca su mi preko miliona. takodje najbogatiji gradovi daju preko 5000 po krugu(antioh, tarsus, aleksandrija, jerusalim, efes i atina kao i kipar i krit). rekord drzi salona(dok sam igrao sa istochnim carstvom) sa preko 6000 dinara po krugu.
da, upkeep za vojsku mi je srazmerno mali (25000) poshto 75% chine seljaci i istochni sterlci(tipa 18 seljaka i dva strelca) dok je ostatak podeljen u par osvajachkih i jakih defanzivnih armija(4 plus tri) koje koshtaju preko 2500 svaka, i koje su sve istrenirane skoro maksimalno). to je uglavnom i fora, da neshtancujesh u svim gradovima vojsku kao manijak vec jeftnine seljake koji mogu kao i drugi da drze public order, i unishtavaju slabe chete pobunjenika.