[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4586: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4588: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4589: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4590: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765)
www.tolkien.rs • Pogledaj temu - Pain Of Salvation

Pain Of Salvation

Šta vam se sviđa, ne sviđa i aktuelna događanja

Moderatori: GilGaladriel, genije narcis, Queen of the Reich, Nienora

Re: Pain Of Salvation

Postod Max Screamingwolf u Čet Feb 16, 2006 2:42 pm

Can you hear the distant voice of horses,
can you taste the freshness of the medows and the grass,can you feel the lackness of the evil forcess,Than welcome to the home of horses lords,to Rohan,to Edoras.
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Uto Mar 16, 2004 2:15 pm

Re: Pain Of Salvation

Postod DevouredSoul u Pet Feb 17, 2006 11:36 pm

Ja imam traume od te grupe. Zaklela sam se sebi da ih nikad necju slushati. Bad memories. koliko god da su dobri. brrr
...a grlo luta britvom...
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Sre Mar 26, 2003 10:17 pm

Postod Nienora u Čet Feb 23, 2006 12:33 am

Kako cudan bend! Recimo da sam se odusevila prvim prelusavanjem.

Mnogo volim kada bend pravi ovoliko neparnu muziku. A vokali su odradjeni do jaja! U nekim momentima su me podsetili na Simphony X, a u nekim na Tool.

Ustvari, ja sam mislila da je to mnogo tvrdji bend...ali dobri su i bez džn-džn-džna i keca(kako sam se ja nadala da ce biti).

I da, hvala Queen of the reich, koja mi je udelila diskografiju.
Change the inside!
...drink the rain...
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Pet Nov 18, 2005 9:57 pm

Postod Queen of the Reich u Čet Feb 23, 2006 6:33 pm

Democracy dealers provide us with pain
In the eyes of our butchers we all are the same
The Crescent, The Cross, all the gods failed
No one can save us, we're already dead

Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Sre Okt 12, 2005 8:20 pm

Postod Nameless One u Pon Feb 27, 2006 1:45 pm

Slika
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Sub Mar 17, 2001 12:44 am

Postod Nienora u Pon Feb 27, 2006 1:59 pm

Ko je Kristofer? Ako je pevac, idem da se ubijem!
Change the inside!
...drink the rain...
Korisnikov avatar
Član
Član

Pridružio se: Pet Nov 18, 2005 9:57 pm

Postod Telcontar Elessar u Pon Feb 27, 2006 2:11 pm

Bullets fly, I pulled the trigger
Revenge is mine, sweet and bitter
Welcome to my hell on earth
this time you'll get hurt
I reload my gun, get ready to run