[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 379: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4586: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765) [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4588: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765) [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4589: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765) [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4590: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765) www.tolkien.rs • Pogledaj temu - Dobrodošli u Krčmu!
hehe mislim da kad se uz tu muziku napijem imitiram kokicu:0 keso pa nego palim kao upaljac al onaj zipolac koj ne mora da se kresne:)))sto manje crnca to manje rasizma sto bi rekla moja nana:)
vucice i ja volim da pijem pivo dok lezim,mozemo da osnujemo copo i da zavijamo goli na mesecini:))i onako volim vukove auuuuuuuu al ih volem:)
Vrbacima tasarinana sam hodao u prolece Ah!izgled i miris proleca u Nan-tasarionu! i rekao sam da je to dobro. Lutao sam leti hrastovim sumama Osirijanda. Ah!svetlost i muzika u tom letu kraj Sedam reka Osira! i mislio sam da je to najbolje. Bukvama Neldoretan dosao sam u jesen. Ah!zlato i crvenilo i uzdasi lisca u jesen u Taur-na-neldoru!
a ja kazem da voli mleko da pijem dok lezim,tj sad ga pijem... a pivo,iskljucivo u sumskim calbrcima^^svrati ponekad samo dooooooobro se obuci,previse je hladno
The Fullmoon Light reflects in the Mirror Where my pale Face does change A Transformation from Man to Beast So grotesque and strange… ...But real!
Vrbacima tasarinana sam hodao u prolece Ah!izgled i miris proleca u Nan-tasarionu! i rekao sam da je to dobro. Lutao sam leti hrastovim sumama Osirijanda. Ah!svetlost i muzika u tom letu kraj Sedam reka Osira! i mislio sam da je to najbolje. Bukvama Neldoretan dosao sam u jesen. Ah!zlato i crvenilo i uzdasi lisca u jesen u Taur-na-neldoru!
4 pinki: Ej Napaljena Hepo kockice, samo mislis na sebe, a drugara ne zoves da se pridruzi ritualu golog urlanja na mesecini. Usput al u ovj krcmi ima nekakvih dezerta?
Vi se smejete, jer sam ja drugaciji. Ja se smejem, jer ste svi vi isti...
onda zadrzavaj ti njega i ne radi nista na svoju ruku i navrat na nos kad dodjes u wc:)
a po to je vec druga prica znaci kursum:)ne mog vise cupkam potekla mi mocka niz nogavicu:))sad se setio da trazim neke zetone za onu drustvenu igru sto sam polusmislio sutra ima da rovarim po podrumu:)
4 pinki: E mozda imam ja neke cu pogledam, Ngo sta mislis da napravimo neko okupjlanje Tolkinovaca iz Nisa, bilo bi zanimljivo, e pgledaj temu Teletabisi RPG.
Vi se smejete, jer sam ja drugaciji. Ja se smejem, jer ste svi vi isti...