[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 379: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4586: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765) [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4588: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765) [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4589: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765) [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4590: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765) www.tolkien.rs • Pogledaj temu - GROZNICA CEKANJA - Kad ce taj PLES bre!!! 12.7.2011.
@Daemon: Moguce da je BULL, al' opet eto postoji neka minimalna sansa, sto je opet ok Ne treba sve informacije uzimati zdravo za gotovo, sto rece sever, necu im verovat' dok ne vidim knjigu u knjizari
meni samo smeta to insistiranje na datumu. kraj oktobra je sasvim realan period izlaska ako martin zavrsi knjigu u aprilu/maju. on se vec neko vreme uopste ne oglasava, barem ne u vezi knjige, i zbog toga verujem da je pri samom kraju (mada to nista ne znaci naravno).
Ma, daj ako sad gleda jos NFL nece on doziveti bre da napise kraj!!!! Pa, covece njemu samo za ovaj deo treba vec tri godine. Pa, ako rikne i ne napise do kraja serijal ima da mu bedem licni djavolak za mucenje u paklu
,,Mozda mozemo da letimo.Svi mi.Kako cemo to saznati osim ako ne skocimo s neke visoke kule?Nijedan covek ne moze zaista znati sta je sve u stanju da ucini,sve dok se ne usudi da skoci'' ,,Sam biras,brate.Zivi kao uniznik ili umri kao kralj.Usudjujes li se da poletis?Ako,ne skocis nikad neces saznati''
Sto je mrtvo nikad ne moze umreti,samo ce se dici jace i snaznije.
Evo ja cu da pocnem da ga psujem od danas bar petanest puta, minimun. Jebo te Martin Koliko sam pukao sa mozgom od ove godine
,,Mozda mozemo da letimo.Svi mi.Kako cemo to saznati osim ako ne skocimo s neke visoke kule?Nijedan covek ne moze zaista znati sta je sve u stanju da ucini,sve dok se ne usudi da skoci'' ,,Sam biras,brate.Zivi kao uniznik ili umri kao kralj.Usudjujes li se da poletis?Ako,ne skocis nikad neces saznati''
Sto je mrtvo nikad ne moze umreti,samo ce se dici jace i snaznije.
bolje bibilo matorom da navija za Pitsburg posto ce ponovo da pobede! mozda onda brze zavrsi, mada ja sveverujem da ce matori da rikne, nada umire poslednja ali sve mi je teze da verujemd a cu citati knjigu. jel moze neko u kratkim crtama da mi kaze sta je to sa tom serijom! unapred hvala