[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 379: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4586: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765) [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4588: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765) [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4589: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765) [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4590: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765) www.tolkien.rs • Pogledaj temu - Jedanaest godina krčme "Poni koji se propinje"
Ok, znaci skup ce biti u ranu julsku jesen, radnim danom u toku vikenda, u popodnevnim casovima iza ponoci, slusace se narodnjacki rok, pice se bezalkoholna rakija, a tema maskenbala ce biti "Normalni forumashi"
ja dadoh predlog, mislim da je to jedini nacin. svako ima neki svoj exit/posao/planirani odmor/rodjendan...ja nem nish od toga doduse tako da mi je u sustini svejedno
ja mogu da stavim "bazen" za glasanje, i tu da navedem sve vikende od recimo 1og jula pa na dalje, mislim da cemo se skontati za jedan termin...ali sve je to futilno posto ne znamo gde cemo za skup - Bg, NS, Futog, a i ako cemo u park ja nema teorije da dodjem maskiran (u sebe) svetlost dana jos uvek nije videla forumashe, i postoji dobar razlog zasto je to tako
Mislim da se kao lokacija za veliku grupu pijanih ljudi najbolje pokazao onaj lokal kraj Dunava u Futogu, a pri tom je dovoljno udaljen od kuća da nikog ne istraumiramo urlanjem uz karaoke. Ne znam što maskenbal mora da ima temu (a i što mora da bude maskenbala), ali recimo tema internet memes bi mogla da bude jednostavna i jeftina za realizaciju, a u skladu je sa prirodom foruma. Mile i Elu mogu da obuku brushaltere i ponesu šolju tople čokolade i budu two girls one cup.
Stavio sam poll, svako moze da odabere po 3 opcije pa udrite sta vam najvise odgovara. Stavio sam samo subote posto mislim da je nerealno da skup bude bilo koji drugi dan ako ce ljudi da se skupljaju iz raznoraznih predela.
I valjalo bi nekako rasirit pricu o ovome, da sto vise ljudi dodje.
Nisam nikad ni videla klip, samo sam slušala legende o njemu . Ipak je maskenbal, a čokolada može da se maskira u govno . Ja mogu da budem Ber Grils, ali pošto je maskenbal u pitanju, limunada će da glumi urin. Ekšli htela sam da dođem kao jedan od jenodroga koji smaraju Čarlija... naravno, pod uslovom da je Memes tema žurke.