[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 379: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4586: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765) [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4588: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765) [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4589: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765) [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4590: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765) www.tolkien.rs • Pogledaj temu - IZGUBLjENI
Po cenu da počnem da se ponavljam, ali KAKVA EPIZODA. MIslio sam da bolja od prošle ne može da bude, ali sam grdno pogrešio. Imao sam utisak kao da cela epizoda nije trajala duže od desetak minuta. Definitivno po mom ukusu jedna od top tri epizode cele serije. Naravno smo pojačava "zbun" ali ....
Stvarno sjajna epizoda, povrh toga tri moja omiljena lika u centru pažnje - Dezmond, Peni i Faradej. Sad nekako osećam da se neću ovako zabaviti uz Lost sve do nekog turbouzbudljivog finala serijala.
Ja sam još zbunjen i ne mogu da razumem kako producenti u podkastu za ovu epizodu kažu da on nije promenio sadašnjost kao u Back to the future, jer je u stvari putovao um onog Desmonda iz 1996... ali on je bio na par minuta u budućnosti, valjda ZNA da je bio u budućnosti i valjda je onda prepoznao Sajida kad su se sreli prvi put na ostrvu... Lindelof kaže da će njihov odgovor na pitanja tipa "Da li je Peni znala da je Desmond rekao da će je zvati, kada je 2001 bila s njim na stadionu?" odgovor biti ono što Hokingova priča u Flashes before your eyes... Inače smo dobili napokon i tačnu vremensku referencu, ali neću sad o tome... Jedna od najjačih epizoda EVER, i kao i uvek glavni lik je Desmond. On i Peni su ljubavna priča par exellence. I PRVI PUT vidimo "stvarni svet" u punoj sceni, i to u interakciji sa ostrvom/brodom... jej!
اذهب، فهناك أيضا عوالم أخرى غير هذ - Aktuelna kolumna: Dođi, čika Veljo, da mi TEBI damo 'bonu...
Definitivno jedna od najboljih epizoda do sada, još mi je došla kao kec na jedanaest pošto sam prethodnih dana baš čitao neke tripove o kvantnoj fizici, kompresiji vremena i istovremenim poimanjem prošlosti, sadašnjosti i budućnosti, čak sam uspeo malo da razjasnim sebi neke stvari posmatrajući primer. A kako je Faradej smešan sa kosom.
Moze li mi neko reci odakle da skinem cetvrti serijal ali da je dobra rezolucija posto imam prve tri epizode ovog serijala koje vulgarizuju seriju zbog svog loseg kvaliteta slike? Zasto je promjenjen lik koji je stvorio ovako legendarnu seriju? Unaprijed zahvalan
OKLOP MAC I MANTIJA U SRCU MI VIZANTIJA
Pokazi mi redom Viteze tvog roda,
Sto balcakom s ruku slomise ti lance,
Gde je Karadjordje tvojega naroda,
Pokazi mi tvoje termopilske klance.