Pala meni vista pre nedelju dana, i neće da se digne, da prostite. I sad, ja uzmem od druga win7, 64bitnu, koja je sasvim OK, on je koristio. Spasim neka dokumenta, formatiram disk, instalira se sedmica, i treba da se digne sistem, da prostite, al' opet ništa - crn ekran. I sad se ja raspitam naokolo, dijagnoza za to je - crk'o hard disk, ili bar njegov but sektor, 99% da je to, kažu.
Odnesem ja laptop u servis, imam još mesec dana garancije, ispričam šta se zbilo, i oni meni traže tu moju verziju sedmice, 64bitnu, jer oni nemaju. Donesem im to sutradan. Posle dva dana, oni se javljaju: gotovo je, sve je sređeno, sve super radi. Problem je navodno bio u mojoj instalaciji sedmice, koja je "neispravna", iako mom drugu radi, i još je kopiju koju je dao meni proverio. Oni su stavili svoju verziju 64bitne sedmice (šta su mi je koji moj tražili ako je imaju ili je mogu nabaviti?). Dođem po laptop, oni meni drmnu cenu od 2,000 dinara (slovima: dve hiljade). Ja, šta ću? platim, sav u čudu.
Posle razmišljam, pričam s drugom, pa dal' je moguće da su oni meni stavili neki polovni hard disk i drmnuli cenu da pokriju trošak i nešto zarade, a usput zaštite robnu marku, il' tako neko sranje? Il' su me prosto opljačkali sa 2,000 za pišljivo dizanje sistema?