Davno sam čitao Zlatnu knjigu, i sećam se da me je oduševila, rado ću pročitati i ovo izdanje FB.
Danas je, na sreću ili žalost, informatičko vreme i vreme marketinga. Više nije dovoljno samo napisati kvalitetno delo.
Mora se biti i malo nasrtljiv

, gnjaviti čitaoca, nuditi mu svoj proizvod, reklamirati, pričati, ubeđivati ga da ga vredi
kupiti i pročitati.. bojim se da naši pisci i izdavači domaće fantastike često ne rade to baš najbolje. Recimo, Tardis ima sjajna izdanja, a nigde ih nemoš naći van Beograda, da nisam došao na Sajam, ništa ne bi bilo od čitanja Malteškog šišmiša.
A eto kako ide sa Konstantinovim raskršćem, veliki izdavač, jak marketing, stalno se gura, malo malo pa u tv dnevniku ili
nekim novinama, nagrada, ušao u uži izbor za nagradu, i odmah veći i tiraži..mora se to popraviti, mora se boriti za čitaoca.