[phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 379: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4586: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765) [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4588: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765) [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4589: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765) [phpBB Debug] PHP Warning: in file /includes/functions.php on line 4590: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/functions.php:3765) www.tolkien.rs • Pogledaj temu - Film o Točku Vremena
A dobar mu je i stil,onako sav je smotan,ko perin u početku,ali kasnije kad je počeo da pije Demonsku Krv postao je opasan,posvecen cilju,kao sto je Perin bio za vreme potrage za FAile,a i on je u seriji napisan kao lik koji voli da razmišlja,baš kao perin. A što više gledam Merlina,sve više želim da vidim Artura kao Randa,čovek je idealan za ulogu,uklapa se u Džordanov opis Randa po meni najbolje od svih koje smo do sada razmatrali.Inače,što više gledam seriju,vidim da je Džordan jako puno toga uzeo iz Arturijasnkih mitova,najviše Imena.
Nemam.O da Ninaeva je Lejdi NImue,ceo njen izgled i ideja lika je koncipirana na Nimue.Sledeci tu ideju mislim da će Ninaeva imati nešto sa lečenjem smrti,jer je Nimue ta koja je nešto petljala sa Arturom,baš mislim da je bilo to neko lečenje.
Čekaj, treba da nastavim drugo čitanje posle četvrte... Mada, to me ne bi čudilo. Već je izlečila nešto što se smatralo neizlečivim.
Okay, ovo je opasna pretpostavka, i neko će me napasti... Ako se dobro sećam proročanstva, Rand bi trebalo da umre u Tarmon Gaidonu. Ako je to što kažeš za Nimue tačno, možda čemo imati i Slamanje, i živog Zmaja. Malko bezveze...
E jebiga. Pitaću na at-u.
"Možemo biti samo ono što smo, niti manje niti više."
Mnogo mator,za kasnije filmove ne bi odgovarao,treba neko mladji,poput ovog lika,Matt Gordon,pojavljivao se u kraćim ulogama u nekoliko serija i imao je epizodnu ulogu u CSI Miami u jednoj od zadnjih sezona,dobar je glumac a i izgleda dovoljno dobro da bude "boy toy" Ebou Darske kraljice
Posle malo kopanja našao sam glumicu koja bi mogla da glumi Elejnu,pojavljuje se isto u Merlinu -sezona 3 i gle čuda i tamo glumi princezu pod imenom Elejna Pravo ime joj je Georgia King